Ruilen & retourneren

Het retourneren van uw online bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na verzending van de bestelling. De verzenddatum kunt u terug vinden op de bijgesloten factuur. Wanneer u een bestelling retour wilt zenden moet u dit via email (contactformulier) of telefoon doorgeven. Vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling.

 

De producten dienen in dezelfde staat te zijn als toen ze verzonden werden. Dit betekent dat de goederen niet gebruikt zijn, ongeopend in orginele staat en dat de ganrantiesluitingen niet zijn verbroken.

 

Wanneer Jojoli de goederen ontvangen heeft, wordt de waarde van de producten terugbetaald aan de klant. Neem contact met ons op voor een retourzegel. Als u zelf zorg draagt voor de frankering bewaar dan a.u.b. uw verzendbewijs. Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen of als het niet in de juiste staat is aangekomen, dan zorgt Jojoli uiteraard voor een gepaste oplossing.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Kwaliteitsproducten - snel geleverd! Verbergen