Bezorgen

Bestellen tijdens de feestdagen

Tussen vrijdag 20 december en woensdag 1 januari worden er geen pakketten verzonden (i.v.m. magazijntelling en de feestdagen). De klantenservice is ook gesloten. Op 2 januari worden bestellingen en mails weer behandeld.

 

Verzending

Bestellingen worden op werkdagen tot 16:00 verwerkt. Bestelling worden verzonden met Post NL (of via een partner van Post NL naar het buitenland). Levering naar een afhaalpunt bij u in de buurt is ook mogelijk, ook in België. Dit kunt u aanvinken bij het afronden van uw bestelling. Een pakket op een afleverpunt wordt daar 1 week voor u bewaard, daarna gaat het retour naar Jojoli.

 

Levertijd bestellingen

De gemiddelde levertijd van een bestelling is 1-2 werkdagen, een enkele keer - bijvoorbeeld rond feestdagen - duurt het iets langer. Wij doen ons best om zo snel als mogelijk te leveren. U kunt bij elk product zien of het op voorraad is. Indien alle producten van uw bestelling voldoende op voorraad zijn en als u voor 14:00 uur bestelt en betaalt, dan lukt het ons zeer waarschijnlijk het pakket dezelfde dag nog te versturen. Vaak wordt het de volgende dag al bezorgd.

 

Verzendkosten binnen Nederland

Bij een bestelbedrag onder de ‎€35,00 rekenen wij €6,95 ‎aan verzendkosten, voor zowel thuislevering als afhalen op een pakketpunt. Vanaf ‎€35,00 is verzending binnen Nederland gratis.

 

Verzendkosten buiten Nederland

Woont u in België en heeft u voor 15:00 besteld dan is de levertijd (bij voldoende voorraad) ook meestal 1 tot 2 werkdagen. Bij een bestelbedrag onder de €70,00 rekenen wij €7,95 aan verzendkosten. Vanaf €70,00 is verzending gratis.

De verzendkosten voor levering naar Duitsland zijn eveneens €7,95 bij een bestelbedrag onder de €70,00 en daarboven gratis.

De verzendkosten naar andere landen zijn afhankelijk van het gewicht van uw pakket. Als u uw adresgegevens volledig heeft ingevuld bij de bestelprocedure ziet u de actuele verzendkosten. Dat kan voordat u de koop heeft afrond, dus u kunt eventueel nog e.e.a. aanpassen.

 

Leveringsvertraging

Wij versturen automatisch updates per mail over de status van uw bestelling. Mocht u die niet hebben ontvangen of daar vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Als u al wel een track-and-trace code heeft, maar het pakket is na 2 werkdagen nog niet geleverd, laat het ons dan ook weten.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Kwaliteit - voordelig en snel! Verbergen