klantenservice

Welkom bij de webshop van Jojoli. Aankopen doen in de Jojoli webshop is eenvoudig en veilig. Wanneer u vragen heeft kunt u hier terecht voor informatie over bestellen, betalingen, leveringen en retourzendingen.

Wanneer na het lezen van onderstaande informatie uw vraag niet beantwoord is, adviseren wij u het contactformulier in te vullen. Wij zullen vervolgens uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Bestellen in onze webshop

Voor het assortiment van de webshop klikt u in de linker kolom op de gewenste categorie. Bij startpakketten is dat de kinderfeesteducatief of natuurlijke categorie (zie voor uitleg de pagina startpakketten). U krijgt een lijst van diverse producten met een korte beschrijving. Is de korte beschrijving van een product uit de lijst niet voldoende om een keuze te kunnen maken klik dan op meer info. Wanneer u een keuze heeft kunnen maken vult u achter "aantal" in hoeveel producten u hiervan wilt ontvangen. Als er meerdere varianten van een product zijn (zoals het aantal deelnemers voor een startpakket, of de inhoud van een verpakking) kunt u hier ook direct uw keuze invoeren. Vervolgens klikt u op bestellen en ziet u een overzicht van uw bestellingen. U kunt direct afrekenen of kiezen voor "verder winkelen" en andere producten aan uw winkelwagen toevoegen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u links in het scherm bij "Uw winkelwagen" op overzicht en afrekenen. U ziet het besteloverzicht van uw bestelling waarin u desgewenst de aantallen nog kunt wijzigen. Vervolgens geeft u aan hoe u wilt betalen (per handmatige overschrijving of via iDeal) en waar u uw bestelling wilt ontvangen. Uw bestelling zal door ons per e-mail worden bevestigd zodra uw bestelling is geplaatst. Wilt u de bestelling volgen, dan kunt u bij ons het trackingnummer opvragen. Hiermee kan op www.tracktrace.nl de bestelling opgezocht en gevolgd worden. Geef dit a.u.b. aan als opmerking bij het plaatsen van uw bestelling.

Betalen

U kunt uw online bestelling op verschillende manieren betalen:

  • iDeal (geen transactiekosten)
  • Handmatige overschrijving (+ € 0,50)

Betalen met iDeal

Jojoli biedt de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dat is betalen in uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving. U doorloopt dezelfde stappen als u bij internetbankieren gewend bent met als voordeel dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde strenge beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS, SNS regio, Friesland Bank, ASN, Fortis en Triodos. De internetbetalingsservice Buckaroo handelt iDeal betalingen voor Jojoli af.

Betalen met een handmatige overschrijving

Wanneer betalen via iDeal niet mogelijk is kunt u ook een handmatige overschrijving doen. Let erop dat de bestelling pas verzonden wordt wanneer Jojoli de betaling binnen heeft. Het controleren van handmatige overschrijvingen kost extra werk waarvoor een bijdrage van €0,50 wordt gerekend. U kunt het orderbedrag overmaken naar onderstaand rekeningnummer. Belangrijk is dat u hierbij het ordernummer vermeldt. Het ordernummer kunt u terug vinden in de email die toegestuurd wordt wanneer de bestelling geplaatst heeft.

Bank (Triodos): 39.05.05.668
Ten name van: Jojoli
Vestigingsplaats: Rotterdam

Voor betalingen vanuit het buitenland kunt u onze internationale bankgegevens gebruiken.

IBAN: NL58 TRIO 0390 5056 68
BIC: TRIONL2U
Ten name van: Jojoli
Vestigingsplaats: Rotterdam, Nederland

Achteraf betalen

Scholen en andere grootafnemers kunnen bij Jojoli achteraf betalen. Dat geldt alleen voor grote orders en vaste zakelijke klanten, niet voor particulieren. Kies bij betaalmethode voor overmaken. Geef in het tekstvak "opmerkingen" bij het plaatsen van uw bestelling op dat u achteraf wenst te betalen. Als u een KVK-nummer heeft dan kunt u dat ook opgeven, zodat wij uw gegevens makkelijker kunnen controleren. We nemen dan contact met u op over achteraf betalen.

Algemeen

Alle prijzen van de producten die via Jojoli.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.

Ruilen en retourneren

Het retourneren van uw online bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na verzending van de bestelling. De verzenddatum kunt u terug vinden op de bijgesloten factuur. Wanneer u een bestelling retour wilt zenden moet u dit via email (contactformulier) of telefoon doorgeven. Vermeld hierbij het ordernummer van de bestelling.

De verzendkosten voor het retourzenden van de bestelling zijn voor rekening van de klant alsmede het risico van verzenden. De producten dienen in dezelfde staat te zijn als toen ze verzonden werden. Dit betekent dat de goederen niet gebruikt zijn, ongeopend in orginele staat en dat de ganrantiesluitingen niet zijn verbroken.

Wanneer Jojoli de goederen ontvangen heeft, wordt de waarde van de producten exclusief verzendkosten terugbetaald aan de klant. Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen of niet in de juiste staat, dan neemt Jojoli de verzendkosten uiteraard op zich en wordt het correcte product nagezonden.

Levertijd en aflevering

Er zijn vier opties voor aflevering:

Pakketdienst (binnen Nederland): De bestelling wordt binnen drie werkdagen na betaling thuis bezorgd. Wanneer de verwerking van uw order langer gaat duren dan drie dagen zullen wij dit via email of telefoon doorgeven. Jojoli hanteert de volgende verzendkosten:

  • Bestellingen tot € 150,00 binnen Nederland: € 6,75 euro
  • Bestellingen vanaf € 150,00 binnen Nederland: geen verzendkosten (franco)


Voor deze verzendkosten sturen wij onze pakketten door heel Nederland ongeacht het ordergewicht. Wij maken voornamelijk gebruik van de pakketdienst van Post NL (voorheen TNT post). Zware of grote pakketten versturen wij soms ook via DPD en DHL.

Brievenbuspost: Als we uw bestelling zonder risico op beschadiging in een brievenbusdoos kunnen sturen dan scheelt dat natuurlijk verzendkosten. Het is echter lastig om vooraf in te schatten wat wel en niet (met een acceptabel risico) per buspost verstuurd kan worden. De verzendkosten variëren ook met het gewicht. We rekenen daarom een vast bedrag van € 3,00 als we besluiten uw zending per envelop te sturen. U ontvangt dan de teveel betaalde verzendkosten (€6,75 - €3,00 = € 3,75) terug op uw rekening. Bestellingen boven de €20,00 exclusief verzendkosten worden standaard als pakket verzonden omdat het risico hiervan te groot is. Als u vooraf wil weten of uw zending in een envelop past, neem dan contact met ons op.

Verzending buiten Nederland: Voor verzending naar België en Duitsland betaalt u € 11,75, ongeacht het gewicht. Voor verzending naar andere EU landen rekenen we standaard € 40,00, omdat verzendkosten enorm varieren met gewicht en bestemming. U kunt ook contact met ons opnemen als u vanuit een ander EU land bestelt, zodat we de verzendkosten handmatig voor u kunnen narekenen. Wellicht bent u dan goedkoper uit. We verzenden niet naar landen buiten de EU.

Zelf afhalen: U kunt een afspraak maken om uw bestelling af te halen bij ons bedrijfspand aan de Lubeck 24 in Barendrecht of bij Drogisterij de Lang aan de Groene Hilledijk 292B in Rotterdam. Houdt u er rekening mee dat Jojoli geen winkel is maar alleen een afhaalpunt. Meestal kan uw bestelling de volgende werkdag al worden opgehaald.

- via Drogisterij de Lang: Voor losse verkoop van onze artikelen via een winkel verwijzen wij u door naar Drogisterij de Lang te Rotterdam (www.drogisterijdelang.nl). Als u bij Drogisterij de Lang een bestelling  in de webshop heeft geplaatst, dan kan uw Jojoli.nl bestelling daar zonder extra kosten aan worden toegevoegd als u die direct daarna bestelt. Vermeld bij de "Opmerkingen" van uw Jojoli.nl bestelling uw ordernummer van Drogisterij de Lang. Jojoli stuurt uw pakketten eerst kostenloos naar Drogisterij de Lang. Drogisterij de Lang stuurt u dan alles in één keer toe.

Helaas is het niet mogelijk om eerst bij Jojoli te bestellen en dan uw Drogisterij de Lang order er aan toe te voegen.